ایزوگام سراپوش دلیجان 

از سری مقالات پیشگامان صنعت ایزوگام در این مقاله قصد داریم به معرفی شرکت سراپوش دلیجان کد 242 بپردازیم که یکی از پرچم داران تولید عایق رطوبتی در دلیجان می‌باشد.

شرکت سراپوش دلیجان در سال 1376 در زمینی به متراژ 20 هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی ایزوگام دلیجان (کیلو متر 5 جاده اصفهان – خیابان بهار سوم) تاسیس گردیده در سال 1377 پروانه بهره برداری این شرکت توسط اداره صنایع صادر گردید و شرکت سراپوش دلیجان جز بزرگترین کارخانه‌های تولیدکننده عایق رطوبتی در ایران در آمد.

شرکت ایزوگام سراپوش دلیجان دارای 6 هزار متر مربع سوله زیرین اعم از سالن تولید و انبار مواد تولیدی و انبار مواد اولیه و دفاتر اداری می‌باشد.

 

میزان تولید ایزوگام سراپوش دلیجان

شرکت سراپوش دلیجان دارای 3 خط تولید با توان 72هزار متر مربع عایق می‌باشد که در 3 شیفت کاری 8 ساعته هر خط تولید در 24 ساعت 30 هزار متر مربع تولید می‌کند.

 

نحوه فروش ایزوگام سراپوش دلیجان

شرکت سراپوش دلیجان برای بازاریابی محصولات خود اقدام به اعطای نمایندگی نصب و فروش ایزوگام در اکثر نقاط کشور نموده و با همایت از این نمایندگی‌ها باعث تقویت نماینده‌ها و فروش بیشتر هر نماینده شده است که کل نمایندگی‌های شرکت زیر نظر دو مدیر فروش کار آمد کار می‌کند.

 

تهیه مواد اولیه ایزوگام سراپوش دلیجان

شرکت سراپوش دلیجان بعد از رایزنی با کشورهای متعدد تولید کننده مواداولیه (فویل و تیشو ) اکنون خود بزرگترین وارد کننده مواد فوق در ایران می‌باشد و علاوه بر تولید عایق رطوبتی خود فروشنده مواد اولیه به کارخانه‌های دیگر نیز می‌باشد.

تولیدات این شرکت با دستگاههای مجهز و طبق استاندارد جهانی در آزمايشگاه شركت پس از تاییدو کنترل کیفیت به بازار عرضه می‌گردد.

نصب سریع، آسان و تمیز، دوام طولانی، تنوع پوشش خارجی، امکان تعمیر موضعی، وزن سبک، انعطاف فیزیکی در سرما و ثبات شکلی در گرما همچنین دارای قیمت ایزوگام مناسب برای مصرف کننده می‌باشد و هر آنچه مهندسی ساختمان جهت عایق کاری نیاز دارد عایق رطوبتی سراپوش را به محصولی مرغوب در صنعت ایزولاسیون ساختمان و موارد خاص تبدیل نموده است.

منبع: شرکت سراپوش دلیجان